tlu


jag till vänster, min syster till höger

jag och linnea har då skaffat oss en blogg tillsammans, kan nog bli kul! Medans jag varit på äventyr med min far (övningskört, som linnea för övrigt är för liten för hihi, spårat en ford falcon, varit i garaget osv) så har linnea fixat headern.. får se om det bara blir en tillfällig, men jag tycker iaf att den blev bra!:)

jag heter iaf therese, ahh, coolt ELLERHUR, går andra året på fordonsprogrammet, inriktning maskin dvs skruva i lastbilar osv. blir 18 om 400dagar!!! åh, snacka om att man längtar, ta körkortet, få göra som fan man vill OSV! orkar inte skriva nå mer om mig själv, är inte direkt så intressant, är det någon som undrar nånting är det bara att fråga:)!

22september
idag har jag varit på skolan, var jag däremot inte igår, förkyld som ett cp:( som alla andra... men jag orkade inte vara hemma och göra ingenting så jag for iaf. Så fort man hostar till nu så tror alla att man fått svin influensan, satan så överdrivet det är, tycker då jag iaf, alla påstår att man kan dö och seriöst?!, det är 1 i sverige som dött... Men hur som helst, inatt ska jag och en kompis vara vakna hela natten.. det kommer inte gå bra, längtar hur mycket som helst till i morgon och så är jag rätt trött. Nu ska jag slå igång true blood, äta godis och dricka cola:) ha en bra kväll /tLu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0