tlu


tjeeenare! ett tag sen jag blogga, eller nee inte direkt.. SKITSAMMA, har iaf haft en helt okej helg! den har faktiskt varit rolig, även fast mitt humör har gått upp&ner av olika själ..! iaf

fredagen
spenderade jag hos anna tsm med hon, elina och miio, vi hade seriösa samtal, spårade som vanligt och blev till oseriösa.. så oseriöst det kan bli;) var trevligt. Elina och miio sov där men jag tog moppen hem:)

lördag
var jag med mii0, stenberg och sjobbe, det var riktigt roligt!:) vi gled runt i min merca=) for bla till burträsk, var cruising där.. men det var bara epa, merca och volvo raggare så det var inte så värt.. Jag och miio tog pisspaus då vi var påväg hem, tänkte bara upplysa:) då vi kom till skell snurra vi runt staaan, jag köpte korv på statoil norr OSV:)

söndag dvs idag, har jag varit i boviken. Jag och axel har tuktat axels bil. Kört i skogen, legdor osv:) snart ska jag nog lägga mig, är trött som ett cp.. vaknade imorse av nå jävla snorungar som skrek i lekparken-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0