tlu



hallååå:) ligger i sängen och ska snart sova.. ska vara social och smsa med samlage ett tag innan också:) Idag har det varit en helt okej dag på skolan. Började morgonen med en banan som jag fick från en random tant som stod utanför skolan och delade ut, muuummms med frukost:$ Felsökte lastbilen idag också. Har faktiskt lärt mig det nu! hiding och limpan gjorde några fel och jag hittade dom nästan direkt=D Har pillat på med lastbilen i princip hela dagen=) Då jag kom hem käkade jag sen följde jag med pappa till garaget. Han skulle sätta upp innertaket klart i impalan. Hade tråkigt så jag tog lite kort, lyssna på musik dansade runt till mitt knä inte pallade mer;) vid 21.15 skjutsade tomas hem oss:)

FREDAG BLIR DET KLASSFEST WIHOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0