Linnea: FREEEDAGS NIGHT

JAG FÅ INTE TILL DEN HÄR NEDRANS BLOGGJ*VELN, lev med det. Okej ska jag berätta om min fredag? joså att så här var det:
-jag vaknade upp i minnas tränga 80 cm säng, ont i ryggen och benen. men inte klagade jag, jag steg upp och stolen sken eftersom klockan var kring 11 tiden. Minna och jag små pratade ett tag sedan gick vi glatt och väckte miio. Hon sken som en sol då vi hoppade på henne och sjöng, MIN KÄRLEK AHA SKA BRINNA osv ja ni fattar. Sedan kom min fina mor och hämtade mig, vi åkte till far och hämta mina grejer och åkte till micke och hämta min syser, sen till baka till pappa,sen upp till stan, och sen HEM till yttervik, väl där duschade jag och pratade med adam, han skulle komma. fast han fick ingen skjuts så de blev inggeeeet, vilket sög. Sen har jag suttit på mitt feta arsle tills nu vid datorn, Galet kul. Har dock pratat med tLu som haft lika tråkigt som jag, vi försökte med alla medle få henne till mig, men ack de va förgäves. så vi satt ensamma, men plötsligt fick hon skjuts till stan. den LOPPAn.min kväll ENJOY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0