tlu:


kände att jag har bajsdålig uppdatering och jag är trött så jag kopierar gårdagen från min blogg:$


Började morgonen med att hälsa på min älskade svåger på gummi & en pratstund med mattes mamma. Hon var så snäll att beställa hem en skellefteå gummi tröja som jag kan ha i verkstan på skolan. Frukost på max. Vilket börjar bli allt för ofta, men eftersom varken jag eller matte orkar göra oss varsin macka låter vi maxpersonal slava för oss! Drivein hamburgarna är inte lika goda dock. styr upp det där syster! Efter vår feta frukost drog vi till furunäs. Självklart skulle bröderna bodén tävla dit & att inte någon av oss dog var ett under. Då matte lekt av sig klart med skotern for vi till hans jätte gulliga mamma karin och käkade. Då vi var mätta, jag kittlat matte tillräckligt att han muta mig med pengar för att sluta, kört en sväng till kåge, skjutsade han mig till Anna. Var med hon, Elina och Miio till typ 22 sen kom mammsi och hämtade mig. Både jag och Olov hade galet tråkigt så vi roade varandra en stund över telefon. Somnade då samtalet bröts och vaknade av att matte kom. Sa väl ungefär godnatt till han sen somnade jag om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0