TLU: CRAZY BITCHES!


give me a smile bitches!, tlu har hittat tillbaka till bloggen! yaya. Igår var det långfredag & jag vill lova att den var lång. fast jag hade faktiskt rätt kul ändå. Skitsamma! började dagen med lite smått damp, avbrutna usbminnen, telefoner sönderkastade i väggen och sådär men min älskade pojkvän styrde upp det & drog med mig ut på en rejäl skotertur! riktigt jävla roligt. Då han dumpat mig i stackis igen gick det dock segt. tog mig ett varmt bad på kvällskvisten & då ringde Linnea. Vi pratade typ 1½ timme. Försökte komma på en lösning som hon redan nämt så det behöver jag inte ta igen. Min onyktra boyfriend & hans boy-friend kom och hämtade mig och skjutsa mig till min man nr2! PETER & min syster som var på parteey så det blev fest för min del också. Dock spåra det TOTALT tillslut! ojojoj hotade matte att jag skulle sova hos sara och peter om han inte hämtade mig så pabbe, rudholm och mattepatte kom vid 3. Max sen hem till mattias. Ramla typ ihop i sängen och SOV<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0